Showing posts from September, 2008

.rindu JB.

sudah pukul 6.45. kami berempat bergegas ke pasar ramadhan TAT. tempat ini walaupun tidak besar tapi ada banyak pilihan juga. sudah banyak ...
.my handset history.

.my handset history.

updates in my life. bought new glasses, just cause i lost mine and i look like an idiot with the old one. bought a new HP... some ppl who ...

.kondom.

gua tidak tahu bagaimana topik kami boleh bertukar, tapi hakikatnya tetap tidak dapat diubah. Isnin, 22 September 2008 pada pukul 10.03 mal...

.sick.

Sickness is like an accident, it comes when you least expects it. it takes all your breath and leaves you wondering about the darkness which...

.hari minggu.

aku tengok jam tangan aku, sudah pukul 3. bukan 3 petang, 3 pagi. kami masih duduk di satu sudut. topik yang dibincangkan masih sama dengan...

.phobia.

I wrote an email, the contents were: Any news on this? We can arrange our meeting next Wednesday if its alright at your end . I thought for...
.KL rendezvous.

.KL rendezvous.

thanks to HappyHunny, we had a blast @ Putrajaya. the guard was coming, i had to start running. *-^ serious. posing giler dua budak ni. *...

.balik dari KL.

aku sudah balik dari KL. menetap di midvalley. HappyHunny berjumpa aku. dia semakin cantik dan putih. Mesti dia tonyeh Olay Natural White R...

.kenapa bahasa Jepun?

dah ramai yang tanya aku, kenapa tak ambil perancis? zimbabwe atau mandarin? bukannya aku tak nak ambil mandarin tapi aku dah boleh bertutu...

.tragedi lif.

hari ini hari rabu. aku sudah lupa. bergaru garu kepala aku tadi cuba mengingati harinya. tapi tak dapat. aku lupa semalam hari apa. aku lu...

.puasa cubaan 1.

Gua cuba berpuasa hari ini. tak jadi atas alasan cuaca mendung. malas. Gua cuba berpuasa semalam, tak jadi jugak sbb cuaca semalam dgn cuac...

.tahukah anda.

tahukah anda kenapa aku tak berbelog sejak hari Jumaat lalu? manakan nak blog? masuk hospital yang takde wifi. kentut tak henti henti. ke...

.linking ppl.

sweetSam left for US of A yesterday. i'm waiting for her new number. then can change her hp number from local to overseas. same like tof...

Search

Recent Comments