.jangan mabuk.

Ini kali pertama gua balik dengan fikiran yang waras gua rasa. Selalunya diorang lagi waras daripada gua. Kali ini berbeza. Si Trebor ini muntah atas meja pub. Bagus. Memang ada harapan budak ini. Dia terlena dgn tangan atasa meja dan muntah secara tiba tiba. Nasib baik meja itu ada ruang, kalo tidak... sudah melimpah satu muka.

Gua gelak, si pondan tepi Trebor cakap jgn gelak, kesian dia. Entah, rasa macam nak penampar si pondan ini. Met ini pulak sedang cakap dgn lead singer band. Dia sedang berborak macam macam. Dari kisah Form3 dan Form4 dia bercinta dgn gadis Melayu ke kisah dia masuk lokap sbb lawan kerana pompuan. Bagus. Dia sudah semakin 'open up' tentang dirinya. Haha.

Semo orang sudah balik lepas setengah jam. Saya mintak diorang berdua duduk luar pub. Satu lena tepi tapi mulut masih meleleh dgn muntahnya. Lagi satu sedang merapu, dia bagitau gua dia sudah jatuh cinta dgn perempuan gemok. Gua kata 'ok'. Kemudian dia kata nak hantar 'waitress' itu balik. Gua tahan dia. Gua kata 'Manager' udah bereskan itu, jgn risau. Dia nggak bisa balik ngan kamu. Met marah. Dia tendang pasu bunga tepi taman. Gua agak risau kerana tepi pasu ada longkang besar. Gua ubah tempat pasu, kasi jauh dari longkang. Nanti susah gua nak explain kalo ada apa apa terjadi.

Trebor bertegas nak balik sorang sorang. Gua mintak dia tinggal di tempat gua, dia enggan. Tidak apa, gua dan Met mengikuti budak mabuk ini dari belakang. Kalo apa apa terjadi, boleh gua bunyikon hon dan suruh dia berhenti tepi jalan. Kalo eksiden... terpaksalah gua telepon polis. Susah betul.



Setengah jam kemudian, seperti yang ku risau... eksiden terjadi.


Si jahanam Met langgar punggung kereta gua. Trebor udah selamat sampai rumah, tidur dah. Dalam hati, gua sumpah seranah Trebor dan Met.
bullshit
January 11, 2010
10

Comments

pelf said…
WHOA.

Betul-betul macam tengok di TV lah. LOL.
Anonymous said…
kepale butoh ko! sumpah aku yerr... jahanam ko!
Jimmy Ang said…
pelf... haha. Betul, tapi eksiden kita kecik aje.

Met, memang sbb ko jahat. Akan datang lepas ini ialah kisah kencing tepi longkang. Mungkin esok atau lusa gua update lagi. HAHAHAHA.
Anonymous said…
ko ni mmg la.. privacy tak dak teruih!
Jimmy Ang said…
jgn bimbang, kisah ini EPIC woi. Patut dikongsi bersama. Lagipun, tak byk yang baca belog aku yang picisan ini.
Anonymous said…
kalo ini EPIC kalu.. apa yg jd kat kes hg muntah2 lps minum tu? x habih2 huat ah! huat ah! itu baru EPIC woi!!!
zuliana_me said…
Haha... habis satu dunia tau.. ngeh ngeh..
Jimmy Ang said…
MEt, itu gua muntah dalam umah. tak kira lah. Lain kali kita "HUAT" lagi! Kemudian ada cerita baru... kita kasi semorang tahu.
tukang cerita said…
kelakar dow! siap ubah pasu bunga lagi!! haha~

hei i luv reading your blog ! klaka and entertaining~ keep posting~! :p
jimmy ang said…
tukang cerita, timo kasih. gua akan pertingkatkan lagi ilmu menaip gua.

Search

Recent Comments