.mati kebuluran.

Poket gua hanya ada RM150 saja untuk bulan ini.
Gua pagi tadi tak makan.
Petang pun kunyah roti canai dua keping.
Kuah gua pekena dua mangkuk sebab ubi kentang sup nampak cam besh aje.

Habis kerja gua nak balik masak Maggi atau pekena ape-ape yang mak masak.

Sebelum balik, gua singgah gerai Pak Chong. Pak Chong macam member lama gua. Gua belum sampai dia sudah tertunggu-tunggu gua dalam gerai.

Gua jamah rambutan sambil tunggu Pak Chong. Kebetulan Pak Chong beli rambutan, dia beri gua dua ulas. Gua kopek rambutan macam King Kong nampak semut. Dalam hati gua kata "kontrol lapar".

Gua tengok koleksi yang nak dijual Pak Chong.

"Itu, ini, itu dan yang gua pegang ini" jawab gua kepada Pak Chong.

Pak Chong bungkus dalam beg plastik warna pink dengan corak hati. Entah apa dah jadi dengan beg plastik hitam. Sekarang, biar nak kotorkan dunia pun kotorkan ngan cara "kiut".

Gua bayar Pak Chong dan masuk balik kereta.

Sambil gua pandu kereta, gua fikir...


"DVD, RM45. Mati kebuluran sambil tengok DVD esok hari, tak ternilai"

p/s: Gua check poket karang ni... tinggal RM53 sahaja untuk bulan ini. Amacam? Ada sumbangan kepada yang memerlukan, sila email gua.

----------------------------------------------------------

Day Seventy Six - Now all I need is a healthy ovum.

Inspired from this episode:



I guess the video above says it all. Damn hilarious I tell you. Sheldon was banking on the concept of gift reciprocation whereby he is obliged to return the gift with something of a similar value. He bought the lot of bath essentials to correlate the price of the item he will be getting and then choosing the relevant present for reciprocation. But I guess the DNA of Leonard Nimoy for a Star Trek fanatic is too much to handle.

Strobistas: One HVL-F42 strobed @ 1/16 24mm bottom of subject.

#76 DNA + Healthy Ovum - original image

Comments

Tok Rimau said…
RM45? Harga porno dah naik ke? Ha ha ha.
zeemi said…
Tok, banyak porno tu...

Popular Posts