.mandulo.

staff aku, Arip Lintah duduk di depan gua. Kerja sudah berakhir. Kami duduk sambil menikmati secawan teh tarik spesial Bagan Dalam. Nasi Gorengnya memang best, tambah lagi ngan Ayam Kunyit dan sambal belacannya memang kegemaran aku.

Lepas makan, aku dan Arip memang suka duduk melayan sebatang rokok. Selalunya Marlboro sebab Marlboro aje yang aku beli. Duit Arip sudah habis tapi rokok nak hisap juga. Memang dia hisap saja apa yang aku ada (mcm salah aje...takpelah).

Nasib baik hari ini dia layan Dunhill, Dunhill kat kedai Pak Samad tu jual sebatang-batang. Aku dah berhenti, taubat, cuci kaki... jadi dia tak dapat melintah dari aku.

"Zeemi, kau tau tak kalau hisap Marlboro tu kan... boleh mandul orang kata?"

muka aku jadi bengkok...

o.O




Nasib baik aku sudah berhenti merokok, kalau tidak...

malam ni gua layan filem jepun bawah katil gua.

-------------------------------

.malas tahap sepuluh ribu.

e-mail ni kalao ko terima, ko paham tak?
l me dicuss with my ops and come back to you..tks
"let me discuss with my officer and come back to you. thanks"
aku paham tapi maksiat betul budak ni.. tulis lah baik baik.

Comments

Popular Posts