.MyMerdekaBM - tag.

Untuk pengetahuan semua, pada hari merdeka ini, kita semua ahli blogger akan memblogging dalam bahasa melayu. entah jadi ke tak jadi tapi aku pun akan cuba sedaya upaya. maklumlah, cinta kepada malaysia ini tak terkira.

walaupun mereka ingin makan saham aku, walaupun mereka ingin tunjuk keris kat aku. macamlah aku takut keris sangat. aku tembak ngan pistol kang. mati terus si teruna itu.

entahlah. dah berapa tahun aku tak guna BM. tapi sekarang nak cuba tengok karat ke belum BM aku.

entah kau semua ingat ke tak tentang media kita yang suka sangat tengok benda negatif. semua berita negatif, mereka buat FP. fp tu front page lar. bangang!

pada hari merdeka ini, kita akan menuju ke arah yang baru, aku seru semua ahli politik dan pemberita dan juga kita semua ahli blogger untuk berfikir dengan positif. tengok benda baik yang ada di Malaysia dan sebarkan melalui internet yang tiada had atau pagar ataupun limitasinya. biar seluruh negara dengar tentang kehebatan, kecantikan dan keharmonian Malaysia. kita bukan sekadar satu bangsa, kita ni negara pelbagai bangsa. dan dengan kerjasama semua orang, kita akan berbangga dengan Malaysia....


kerana kita orang Malaysia.


p/s: apamacam, boleh tak BM aku?

Technorati.tag : MyMerdekaBM , Malaysia , country , jee mee , jimmy
events
August 28, 2005
2

Comments

Unknown said…
Eh, this is your final Merdeka post or just practicing? :P Actual one should be posted on 31st la. LoL! Anyway, if it's not the actual one, I might plug this later. :)

Cheers.
Jimmy Ang said…
lol. yeah i know the actual one is on the 31st. this is a test post.

i'm afraid my BM might get too horrendous for readers.

Search

Recent Comments